PiR2
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

Missing word - doubt

Ir para baixo

Missing word - doubt Empty Missing word - doubt

Mensagem por Convidado Qui 17 Nov 2016, 17:02

Boa tarde, galera,

Estou refazendo uma Writing Task e gostaria de saberm, na parte em negrito, qual é a palavra que está faltando (que é chamada "missing word") e eu não estou a encontrando, que fica entre "famous" e "who".

During the Paralympics Games, as we know, Cléo Pires and Paulo Vilhena were part of the campaign “Somos Todos Paralímpicos”. They did the appeal to show us that the Olympics sold few. After this, they were criticized because they were photoshopped for being without a leg and the other without an arm paying tribute to the able-bodieds. There isn’t reason to make a scandal about those famous who pay tribute to people that they admire and only made it to demonstrate affection to the challenged.

Desde já agradeço.

Convidado
Convidado


Ir para o topo Ir para baixo

Missing word - doubt Empty Re: Missing word - doubt

Mensagem por JoaoGabriel Qui 17 Nov 2016, 22:56

Hi Jose, what's up?


The word "famous" refers to Cleo Pires and Paulo Vilhena, the ones that were photoshopped in order to pay tribute to disabled people. So I guess you could say:

"(...) scandal about those famous people who pay (...)"

Are there options for the answer or is it just a blank you have to fill in?
JoaoGabriel
JoaoGabriel
Monitor
Monitor

Mensagens : 2344
Data de inscrição : 30/09/2010
Idade : 29
Localização : Rio de Janeiro

Ir para o topo Ir para baixo

Missing word - doubt Empty Re: Missing word - doubt

Mensagem por Convidado Sex 18 Nov 2016, 10:38

Oh, thanks a lot, João! it's a blank that I would fill in yes. My teacher of English marked MW that means missing word, I wasn't realizing why he did this.

Thank you for have helped me.

Convidado
Convidado


Ir para o topo Ir para baixo

Missing word - doubt Empty Re: Missing word - doubt

Mensagem por Conteúdo patrocinado


Conteúdo patrocinado


Ir para o topo Ir para baixo

Ir para o topo

- Tópicos semelhantes

 
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos